Conceptul de ,,Identitate vizuală” reprezintă imaginea unitară business-ului tău. Aceasta încorporează toate elementele care au același scop, de a-ți reprezenta afacerea, produsele și/sau serviciile într-un mod precis, detaliat și eficient potențialilor clienți, în scopul creșterii vânzărilor. Atunci când vorbim despre identitate vizuală, acest termen include toate aspectele care îți promovează business-ul, de la simpla carte de vizită, până la site-ul web. Iar la noi găsești toate aceste elemente, care vor crea o imagine modernă, serioasă și de încredere. Fiecare business are nevoie de o identitate vizuală relevantă și foarte bine definită. Aceasta îți va reprezenta business-ul și îl va scoate în evidență! Procesul de creare identitate vizuală presupune mai mulți pași importanți de parcurs, pentru a defini în mod simbolic și eficient produsele și serviciile oferite de tine.
Materialele publicitare sunt o parte importantă a identității și imaginii business-ului tău. La noi vei găsi experți în realizarea acestora. Compania noastră se mândrește cu o experiență de peste 10 ani în domeniul marketing-ului online și offline. Aflând de-a lungul anilor care sunt necesitățile și cerințele pieței, am creat pachete de creare identitate vizuală eficiente, care includ elemente de bază și nu numai pentru o imagine impecabilă, modernă și estetică.
Ai o firma nouă și îți dorești o imagine cât mai reprezentativă? Sau ai deja o firmă cunoscută, dar imaginea acesteia are nevoie de îmbunătățiri? Noi avem soluțiile ideale pentru tine! Identitatea vizuală nu se mai axează doar pe printuri, ci și pe imaginea și prezența business-ului tău în mediul online.
Ajută-ți afacerea
să se remarce în piață
O identitate vizuală completă și eficientă va atrage atenția potențialilor clienți. De aceea, grija pentru detalii este esențială. Imaginea business-ului tău trebuie să se remarce atât în mediul online, cât și în mediul offline.
Alege să investești în imaginea afacerii tale. Aceasta va fi creată după luarea în considerare a mai multor aspecte, precum publicul țintă, domeniul de activitate, dar și concurența.
Pentru orice întrebări suplimentare, te invităm să ne contactezi utilizând datele de mai jos:
De cele mai multe ori se pune semnul egal între identitatea vizuală și logo-ul afacerii. Însă acest lucru este departe de adevăr. Logo-ul face parte din identitatea vizuală a unei companii, care la rândul său, face parte din brand. Un brand puternic emite încredere și poate fideliza clienții. De multe ori ne alegem și realegem produsele în funcție de brand-urile în care avem încredere. De asemenea, avem tendința să le evităm pe cele mai puțin eficiente sau calitative. Putem concluziona că în spatele unui brand puternic se află o identitate vizuală profesională și eficientă.
Răspunsul este simplu: nu. Doar firmele ce vor să se remarce pe piață, să își creeze un imprint puternic în mintea clientului, acelea au nevoie în mod obligatoriu de elemente de identitate vizuală. Care sunt totuși aceste elemente ce formează această identitate?
- Logo-ul, simbolul și sloganul. Acestea sunt primele elemente vizuale care îți definesc afacerea. Ele au rolul de a le comunica potențialilor tăi clienți, într-o manieră rapidă, ce le poți oferi și ce probleme le poți rezolva.
- Materiale identitare: cărți de vizită, foi cu antet, plicuri, dar și reviste, broșuri ori pliante publicitare.
- Diverse imprimări pe anumite materiale, precum uniforme ori tricouri.
- Alte forme de comunicare auditivă sau vizuală.
- Prescripția unui tratament fără diagnostic se numește malpraxis în termeni medicali. De aceea, înainte de a veni cu un concept complet de identitate vizuală pentru afacerea ta, este important să îți adresăm câteva întrebări. Acestea au legătură cu domeniul de activitate în care activezi, clienții tăi potențiali, precum și concurența ta. De asemenea, ne interesează ce anume îți dorești să transmiți prin imaginea afacerii tale.
- După acest briefing inițial, vom veni cu câteva variante de propuneri grafice, atât pentru logo, cât și pentru celelalte materiale din pachetul ales de tine.
- La final vom aplica acele câteva modificări pe care ți le dorești, dacă este cazul. Ne dorim ca rezultatul final să fie 100% pe placul tău, dar și să reflecte 100% personalitatea și imaginea business-ului tău.
Pentru orice întrebări suplimentare, te invităm să ne contactezi utilizând datele de mai jos:
De cele mai multe ori se pune semnul egal între identitatea vizuală și logo-ul afacerii. Însă acest lucru este departe de adevăr. Logo-ul face parte din identitatea vizuală a unei companii, care la rândul său, face parte din brand. Un brand puternic emite încredere și poate fideliza clienții. De multe ori ne alegem și realegem produsele în funcție de brand-urile în care avem încredere. De asemenea, avem tendința să le evităm pe cele mai puțin eficiente sau calitative. Putem concluziona că în spatele unui brand puternic se află o identitate vizuală profesională și eficientă.
Răspunsul este simplu: nu. Doar firmele ce vor să se remarce pe piață, să își creeze un imprint puternic în mintea clientului, acelea au nevoie în mod obligatoriu de elemente de identitate vizuală. Care sunt totuși aceste elemente ce formează această identitate?
- Logo-ul, simbolul și sloganul. Acestea sunt primele elemente vizuale care îți definesc afacerea. Ele au rolul de a le comunica potențialilor tăi clienți, într-o manieră rapidă, ce le poți oferi și ce probleme le poți rezolva.
- Materiale identitare: cărți de vizită, foi cu antet, plicuri, dar și reviste, broșuri ori pliante publicitare.
- Diverse imprimări pe anumite materiale, precum uniforme ori tricouri.
- Alte forme de comunicare auditivă sau vizuală.
- Prescripția unui tratament fără diagnostic se numește malpraxis în termeni medicali. De aceea, înainte de a veni cu un concept complet de identitate vizuală pentru afacerea ta, este important să îți adresăm câteva întrebări. Acestea au legătură cu domeniul de activitate în care activezi, clienții tăi potențiali, precum și concurența ta. De asemenea, ne interesează ce anume îți dorești să transmiți prin imaginea afacerii tale.
- După acest briefing inițial, vom veni cu câteva variante de propuneri grafice, atât pentru logo, cât și pentru celelalte materiale din pachetul ales de tine.
- La final vom aplica acele câteva modificări pe care ți le dorești, dacă este cazul. Ne dorim ca rezultatul final să fie 100% pe placul tău, dar și să reflecte 100% personalitatea și imaginea business-ului tău.