De ce este important logo-ul pentru afacerea ta? Definiția logo-ului ar putea să îți ofere răspunsul. Logo-ul este un simbol, o siglă sau un design ales de un companie pentru a-i reprezenta produsele și/sau serviciile.
Cu alte cuvinte, logo-ul este acel simbol care reprezintă intregul business, aparând în toate elementele de marketing online sau offline. Acel logo este parte importantă atât în marketing, cât și în realizarea unui brand sau a unei identități vizuale. Experiența, profesionalismul și pasiunea cu care lucrăm sunt atuuri care ne recomandă. Misiunea noastră este să oferim clienților noștri servicii de calitate și soluții eficiente. Crearea unui logo nu este un proces ușor. Dar experții noștri dispun de experiență și au cunoștintele necesare pentru a crea și a livra un logo impecabil. Acesta va reprezenta într-un mod corect și precis business-ul tău. Și care va rămâne în mintea potențialilor clienți.
Crearea unui logo începe cu conturarea ideilor de elemente și formă. Se vor stabili imaginile, icon-urile și fonturile care vor fi incluse în logo. Vor fi realizate mai multe variante de logo cu combinații diferite de culori. Logo-ul final, livrat clientului, va fi unul finisat, care va conține toate elementele necesare. Scopul nostru este livrarea unui logo potrivit business-ului tău. Poți apela cu încredere la serviciile noastre, știind că ești pe mâini bune. Îți oferim profesionalism și flexibilitate, pentru a atinge rezultatele dorite de tine. Afacerea ta se va remarca printr-un logo unic și personalizat, în concordanță cu domeniul în care activezi. Se va ține cont de culorile potrivite în funcție de acest aspect și îți oferim sugestii de îmbunătățire acolo unde este cazul. Nu ai idei? Nicio problemă, găsești la noi. Te ajutăm să conturezi emblema și simbolul ideal pentru piața în care activezi, alături de servicii premium de branding & rebranding.
Un logo unic si modern
pentru business-ul tău
Un logo ajută la identificarea domeniului de activitate al firmei și la identificarea brandului. Imaginea sa se va imprima cu ușurință în mintea potențialilor tăi. De asemenea, gradul de încredere în produsele și serviciile tale vor crește.
Sigla trebuie gândită drept o unealtă de business. Aceasta trebuie să se diferențieze de concurența existentă și, în mode ideal, să rămână drept un simbol ușor memorabil.
Pentru orice întrebări suplimentare, te invităm să ne contactezi utilizând datele de mai jos:
Cu siguranță, DA! O primă impresie vizuală se crează în aproximativ 3 secunde. Imaginează-ți ce se întâmplă dacă logo-ul ales de tine este deficitar sau nu foarte vizibil. Potențialii tăi clienți ar putea asocia lipsa de profesionalism cu neseriozitatea, și ar putea evita produsele sau serviciile tale. Acest aspect se aplică în toate domeniile de activitate, fără excepție. Oamenii asociază culorile vii cu un eveniment pozitiv, iar creierul uman funcționează prin relaționări de situații și de informații. Ce înseamnă acest lucru? Înseamnă că o imagine clară, un logo puternic va crea încredere în subconștientul potențialilor tăi clienți, spre deosebire de o imagine fadă a unui logo deficitar.
Probabil cunoaștem cu toții cel puțin un administrator de firmă care nu are (încă) un logo sau o imagine vizuală. Aceștia își desfășoară în mare parte activitatea bazându-se pe recomandări. Partea mai puțin bună la acest tip de activitate este faptul că piața pe care aceștia activează este limitată. Ei nu se pot afișa în mediul online și nu își pot duce afacerea la următorul nivel. Este chiar foarte posibil ca, în această eră a online-ului, să constate că pierd capital deoarece lumea comandă din ce în ce mai des de pe… internet. Trăim într-o eră în care este nevoie să fi flexibil, în calitate de antreprenor. În caz contrar, riști să pierzi investițiile pe care le-ai făcut. Un logo este primul pas către o piață nouă cu un mare potențial. Așadar, este o investiție ce îți va aduce în mod indirect avantaje pe termen lung.
Procesul de creare logo este relativ rapid, și poți ajunge la o imagine care să reprezinte afacerea ta în cel mult câteva zile. Urmează mai apoi întrebarea: cum mă poate ajuta logo-ul meu să atrag mai mulți clienți? Răspunsul este simplu: reprezentarea. Acesta este un proces din creierul uman care ne permite să vizualizăm infomațiile care vin înspre noi într-o maniera schematică, atunci când nu mai suntem expuși la ele. De aceea, un logo bun va înlesni procesul de reprezentare. Un simbol neobișnuit este mult mai ușor de reținut. De asemenea, cu cât un logo devine mai recunoscut, cu atât cresc șansele tale de a atrage noi cumpărători. Imaginea afacerii tale trebuie deci să atragă atenția în maximum 3 secunde și să fie asociată cu ceva plăcut. Te putem ajuta cu servicii complete de creare logo, ce respectă principiile enumerate mai sus.
Pentru orice întrebări suplimentare, te invităm să ne contactezi utilizând datele de mai jos:
Cu siguranță, DA! O primă impresie vizuală se crează în aproximativ 3 secunde. Imaginează-ți ce se întâmplă dacă logo-ul ales de tine este deficitar sau nu foarte vizibil. Potențialii tăi clienți ar putea asocia lipsa de profesionalism cu neseriozitatea, și ar putea evita produsele sau serviciile tale. Acest aspect se aplică în toate domeniile de activitate, fără excepție. Oamenii asociază culorile vii cu un eveniment pozitiv, iar creierul uman funcționează prin relaționări de situații și de informații. Ce înseamnă acest lucru? Înseamnă că o imagine clară, un logo puternic va crea încredere în subconștientul potențialilor tăi clienți, spre deosebire de o imagine fadă a unui logo deficitar.
Probabil cunoaștem cu toții cel puțin un administrator de firmă care nu are (încă) un logo sau o imagine vizuală. Aceștia își desfășoară în mare parte activitatea bazându-se pe recomandări. Partea mai puțin bună la acest tip de activitate este faptul că piața pe care aceștia activează este limitată. Ei nu se pot afișa în mediul online și nu își pot duce afacerea la următorul nivel. Este chiar foarte posibil ca, în această eră a online-ului, să constate că pierd capital deoarece lumea comandă din ce în ce mai des de pe… internet. Trăim într-o eră în care este nevoie să fi flexibil, în calitate de antreprenor. În caz contrar, riști să pierzi investițiile pe care le-ai făcut. Un logo este primul pas către o piață nouă cu un mare potențial. Așadar, este o investiție ce îți va aduce în mod indirect avantaje pe termen lung.
Procesul de creare logo este relativ rapid, și poți ajunge la o imagine care să reprezinte afacerea ta în cel mult câteva zile. Urmează mai apoi întrebarea: cum mă poate ajuta logo-ul meu să atrag mai mulți clienți? Răspunsul este simplu: reprezentarea. Acesta este un proces din creierul uman care ne permite să vizualizăm infomațiile care vin înspre noi într-o maniera schematică, atunci când nu mai suntem expuși la ele. De aceea, un logo bun va înlesni procesul de reprezentare. Un simbol neobișnuit este mult mai ușor de reținut. De asemenea, cu cât un logo devine mai recunoscut, cu atât cresc șansele tale de a atrage noi cumpărători. Imaginea afacerii tale trebuie deci să atragă atenția în maximum 3 secunde și să fie asociată cu ceva plăcut. Te putem ajuta cu servicii complete de creare logo, ce respectă principiile enumerate mai sus.