8 Elemente Esentiale Pentru O Identiate Vizuala Completa

  • Posted by: ivbv.admin
8 Elemente Esentiale Pentru O Identiate Vizuala Completa

In timp ce majoritatea business-urilor au un logo, nu toate dispun de o Identitate Vizuala Completa. Iar acest lucru este in regula pentru afacerile mai mici. Dar pentru un business care doreste sa isi depaseasca concurenta, sa devina un buisness international sau chiar global, lifer de piata, etc, o Identitate Vizuala este obligatorie si vitala. Cu cat mai multe elemente contine identitatea vizuala a buisness-ului tau, cu atat vei avea mai multe sanse sa iesi din tipar si sa atragi atentia potentialilor clienti.

Cele 8 elemente esentiale ale unei identitati vizuale complete:

Logo-ul sau Logotip-ul – exista o mare diferenta intre cele doua. In moment ce un logo este un simbol grafic, Logotip-ul este denumirea business-ului. Unele business-uri aleg una sau alta. Altele opteaza pentru combinarea acestora.

Exemplu:

seficho
smartmockups_jr8z38k3
simboffh

Diferite finisaje ale logo-ului – Varianta finala a logo-ului poate fi intr-un fel. Dar atunci cand folosesti acel logo in diferite materiale de marketing, de multe ori, se solicita diferite alte forme sau combinatii de culori ale logo-ului tau. De exemplu, unele grafici vor avea nevoie de logo-ul vertical sau orizontal. Altele vor avea nevoie de logo-ul monocolor (pe alb sau negru).

Exemple:

Identiate Vizuala Completa 2
Identiate Vizuala Completa
Identiate Vizuala Completa 1

Culorile de baza – acestea, de obicei, sunt culorile cuprinse in logo. Intr-o identitate vizuala poate aparea o singura culoare de baza sau mai multe. Depinde de preferintele clientului.

Culori suplimentare – in aceasta categorie intra culori care completeaza cele aflate in logo. De multe ori, la crearea unui brand, exista mai multe culori preferate, care, daca ar aparea toate in logo, ar incarca simbolul grafic si ar trica armonia graficii.

Fonturile – atunci cand se creaze o identitate vizuala, alegerea fonturilor este un proces extrem de important. Trebuie sa alegeti fonturi care se completeaza estetic, si care se potrivesc chiar si cu logo-ul sau logotipul.

Identitatea tipografica – acesta cuprinde elemente care trebuie sa apara pe majoritatea materialelor de marketing. Aici sunt incluse moto-ul, slogan-ul, pagina web, etc. In plus, acestea apar, de obicei, imediat sub logo sau logotip.

Exemple:

Identiate Vizuala Completa 3
Identiate Vizuala Completa
Identiate Vizuala Completa 4

Elementele grafice – aceasta este o baza de date cu mici detalii grafice care completeaza logo-ul sau logotip-ul. Elementele grafice sunt mici simboluri, icon-uri, ilustratii sau imagini strans legate de domeniul de activitate al business-ului tau.

Business-ul tau are aceste elemnte esentiale de identitate vizuala?

Daca nu, atunci contacteaza-ne cu incredere! Expertii nostrii te asteapta cu solutii inovatoare si eficiente business-ului tau!

Author: ivbv.admin